Uvijeti Kupovine

Uvijete korištenja stranice pročitajte OVDJE

Proizvode tvrtke Sjajna Zvijezda j.d.o.o. mogu kupovati samo osobe starije od 18 godina.

1. Načini Plaćanja

Kupi Povoljno i Sjajna Zvijezda j.d.o.o. Vam omogućuje kupnju odabranih proizvoda plaćanjem izravno putem interneta i to:

1. Plaćanje gotovinom po primitku pošiljke: 
Opcija plaćanja pouzećem vam omogućuje da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu, tek kada robu vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem nije moguće kod osobnog preuzimanja na našem skladištu / trgovini. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.

2. Plaćanje kreditnim karticama online putem WSPAY usluge:

  • Jednokratno plaćanje kreditnim karticama:

-American Express
-Master card (Pbz, Erste, Zaba)
-Diners Club
-Visa (Pbz, Erste, Zaba)
-Maestro (Pbz, Erste, Zaba)

  • Plaćanje kreditnim karticama na rate:

-American Express 2-6 rata bezkamatno
-Zagrebačka banka Visa / Visa Avenue Mall 2-24 rata bezkamatno

-Zagrebačka banka Master(standard, go!, platinum) 2-24 rata bezkamatno
-Erste banka Diners 2-12 rata bezkamatno
-Diners Club 2-24 rata bezkamatno


Minimalni iznos kupovine na rate mora biti 500,00 Kn
Maksimalni iznos kupovine na rate iznosi 60.000,00Kn

Sva plaćanja kupaca idu direktno na trećenje.

3.Plaćanje Virmanom/bankovna Transakcija
Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte, Fine ili sl.
Po zaprimljenoj uplati, poslati ćemo vam naručene proizvode u roku od 24 sata

4.Osobno preuzimanje proizvoda i plaćanje u Trgovini
Robu koju naručite putem webshopa te nakon dobivenog predračuna možete ukoliko ste u blizini doći osobno uplatiti u trgovini Sjajna Zvijezda j.d.o.o. (Fortunata Pintarića 1, 48000 Koprivnica)
roba se može uplatiti osobno na slijedeće načine

  • Plaćanje kreditnim karticama:

-Zagrebačka banka 2-24 rata bezkamatno
-Diners 2-24 rata bezkamatno
-Podravska banka 2-12 rata bezkamatno
-Privredna banka 2-12 rata rata bezkamatno
-Erste banka 2-12 rata rata bezkamatno
-American Express 2-6 rata bezkamatno
-American Express, Master Card, Maestro, Visa, Diners jednokratno, bezkamatno

  • Gotovinom

Po zaprimljenoj uplati, poslati ćemo vam naručene proizvode u roku od 24 sata

  • Potrošački kredit
-Erste potrošački kredit 13 do 60 rata sa 9.40% godišnjom kamatnom stopom
-American potrošački kredit Osobnih kartica sa 8.96% godišnjom kamatnom stopom
-American potrošački kredit Poslovnih kartica sa 9.98% godišnjom kamatnom stopom
 

2. Sigurnost plaćanja kreditnim karticama

Kupi Povoljno internet trgovina pruža najvišu razinu sigurnosti prilikom plaćanja putem interneta. Za zaštitu povjerljivih podataka pri njihovom slanju putem interneta, osiguran je sigurnosni SSL (Secure Socket Layer) certifikat renomirane tvrtke Symantec. Symantec je vodeća tvrtka u pružanju sigurnosnih rješenja za internet stranice, a njihovi certifikati su podržani u svim najpoznatijim internet preglednicima.
Svoju online kupovinu obavljajte sigurno zahvaljući Symantecovom najpouzdanijem certifikatu Secure Site Pro EV SSL, powered by VeriSign.
Sjajna Zvijezda j.d.o.o. i Kupi Povoljno koriste eCommerce uslugu plaćanja WSPAY

  • 3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce
    • WSpay™ sustav koristi najviše standarde zaštite i privatnosti podataka.
    • Svi trgovci koji koriste WSpay™ su uključeni u 3D secure zaštitu, čime se jamči korisnicima shopa da je kupnja sigurna.
    • Brojevi kreditnih kartica kupaca se ne čuvaju na sustavu a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka
  • Certifikacija po PCI DSS standardima
    • WSpay™ sustav radi kontinuirano na povećanju sigurnosti i potvrđivanju toga, što potvrđuje certifikat o usklađenosti s PCI DSS standardima.
    • PCI Data Security Standard (PCI DSS) je norma koja definira sigurnosne mjere za obradu, spremanje i prenošenja (komunikaciju) kartičnih podataka.

 

3. Opći uvjeti poslovanja

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/2014.), glava III.
Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, od članka 57. do članka 79.
 
  • Trgovac 

Trgovac je Sjajna Zvijezda j.d.o.o.(Fortunata Pintarića 1, 48000 Koprivnica) koja posluje pod trgovačkim imenom Kupi Povoljno.
  • Kupac 

Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom karticom, e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) i pošalje narudžbu trgovcu ili pošalje narudžbu pa proizvod plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave) ili osobno u trgovini Sjajna Zvijezda j.d.o.o. (Fortunata Pintarića 1, 48000 Koprivnica)
  • Jamstvo 

Jamstvo imaju svi električni uređaji i električni rezervni dijelovi ako su ugrađeni u ovlaštenom servisu. Jamstveni list i popis ovlaštenih servisera sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuju uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda. 
Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Za netehničke proizvode račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava. 
Emmezeta kao trgovac odgovorna je za materijalne nedostake proizvoda u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima.
  • Naručivanje

Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. Proizvod može naručiti samo registrirani korisnik. U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke ili prihvatiti kredit trgovine koji može iskoristiti na slijedećoj narudžbi. Odluči li se kupac otkazati narudžbu, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac (uvećan za propisanu kamatnu stopu) što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.Tablicu naknada možete vidjeti ovdje
  • Dostava

Robu dostavlja Overseas Co Ltd d.o.o. isključivo na području Republike Hrvatske. Iznimno roba može biti isporučena i na neki drugi način. Cijena dostave biti će obračunata i prikazana direktno u košarici.Cijena dostave varira ovisno u području, regiji dostave, Za procjenu iznosa dostave dodajte artikl u košarici, te odabirom Regije (Županije) možete vidjeti obračun dostave. Za više informacije pročitajte uvjete dostave robe ovdje
Okvirni je rok isporuke od 3 do 10 radnih dana, osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Dostava na kopnu je od 3 do 7 radnih dana, dostava na otoke najviše 10 radnih dana, ovisno o rasporedu vožnje trajekata. Rok počinje od trenutka kad Sjajna Zvijezda j.d.o.o. zaprimi uplatu na žiro računu ili bude odobrena autorizacija kreditnih kartica. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave.

Trenutačni status vaše narudžbe (zaprimljena, u pakiranju, završeno pakiranje, predano na dostavu) možete pratiti u sklopu svog profila kroz modul narudžbe. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije.
  • Ostali uvjeti dostave

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Reklamaciju možete izvršiti putem Vaših korisničkih stranica.

U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu www.kupi-povoljno.com.hr bez isporuke kupcu i sl.) Sjajna Zvijezda j.d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.
 

4. Zamjene, reklamacije i povrati

  Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima: 
  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  • ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima
Svaki proizvod opravdano reklamiran u roku od 15 radnih dana od dana isporuke biti će pravovremeno zamijenjen.Reklamacije vršite putem našeg obrazca za povrat robe koji se nalazi na korisničkim stranicama. Molimo vas da pogledate uputstva,kako pravilo popuniti i prijaviti obrazac.Za više informacije pročitajte uvjete reklamacije robe ovdje

Sjajna Zvijezda j.d.o.o. obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 radnih dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima (daljinski upravljač, ispravljač, upute, baterije i sl.). Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti. Nakon isteka roka od 15 (petnaest) radnih dana (subote i nedjelje se ne računaju), reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu. Deteljnij uvjete povrata robe i reklamacije pročitajte ovdje.
 
  • Otkazivanje Ugovora

Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem. To može učiniti putem online formulara (odaberite opciju zakonski otkaz ugovora) ili slanjem poštom koristeći obrazac propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljnu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija. Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Korišteni ili otvarani proizvodi ne mogu se vratiti.

Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača po Osjeku IV, članak 72 koji govori o općim odredbama za ugovore sklopljene na daljinu. 
  • Svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovom članku Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest dana, 
  • u slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji , rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed 
  • Aako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavaka 1.ovog članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe 
Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun ) u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.
  • Isključenje prava na otkaz ugovora 

Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:
  • o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora,
  • o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju,
  • o prodaji audio ili videozapisa, te računalnih programa koje je potrošač otpakirao,
  • o prodaji knjiga i drugih publikacija.
  • Rješavanje sporova 

U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje Centru za mirenje. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Varaždinu